صنایع دستی و سوغات بیجار نشر كتاب شعر جوان بیجاری
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 73996
  • کد خبر : ۱۴۲۸۳
نشر كتاب شعر جوان بیجاری


اولین کتاب شعر شاعر جوان بیجاری به نام «این حجمِ ناامید» با استقبال بسیار خوب هنر دوستان از سوی انتشارات نزدیکتر تهران منتشر و وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر،پرداختن به مسائل فرهنگی و هنری در استان کردستان که دارای ظرفیت های بسیار خوبی در این عرصه است همواره یکی از دغدغه های جدی مردم و مسئولان به شمار می رود.

کردستان در زمینه تمامی شاخصه ها و رشته های فرهنگی و هنری یکی از مناطق سرآمد کشور است ودر حال حاضر نیز شهرستان بیجاراز استعدادهای بالقوه زیادی در عرصه هنر و به‌ویژه شعر و ادب برخوردار است که این استعدادها باید شناسایی و زمینه بروز و شکوفایی آن نیز فراهم شود.

یکی از کتاب های که اخیراً توسط یکی شاعران خوش ذوق، با استعداد و جوان بیجاری به چاپ رسیده و مورد استقبال بسیار خوب شاعر دوستان قرار گرفته «این حجمِ ناامید» نوشته محمد وطن خواه از جوانان هنرمند و باستعداد دیار گروس است.

شاعر کتاب «این حجمِ ناامید» در گفتگو با خبر نگار مهر به ساختار و محتوای این کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب شامل ۳۵ غزل با مضمون عاشقانه و در تیراژ ۷۰۰ جلد به همت انتشارات نزدکتر به چاپ رسیده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وطن خواه در ادامه به عشق و علاقه خود به شعر اشاره کرد و گفت:علاقه به این هنر از کودکی و در زمانی که در کنار پدرم می نشستم و به اشعار حافظ و گلستان گوش میدادم در من شکل گرفت و به گونه ای با روح و جان من آمیخته شد.

وی افزود:اما نگارش جدی اشعارم از دو سال قبل و با تکیه بر تجارب اساتیدم آغاز شد و مجموعه حاضر حاصل تلاش های شبانه روزی من بوده که خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوب هنر دوستان قرار گرفته است.  

شاعر جوان بیجاری به حمایت های صورت گرفته از این کتاب اشاره کرد و بیان داشت:در ابتدای کار من سعی کردم که از ارگان و یا مسئولی حمایت نگیرم و تنها با تلاش خود این مجموعه را به چاپ برسانم و بعد از نشر این کتاب و بازخورد آن حمایت صورت بگیرد.

وی اضافه کرد:تا کنون ارشاد اسلامی و دادستان بیجار حمایت بسیار خوبی از این مجوعه داشته اند و انتظار داریم سایر ارگان ها نیز حمایت لازم را داشته باشند.

وطن خواه به استقبال پرشور مردم از این کتاب اشاره کرد و بیان داشت:تا این لحظه استقبال بسیار خوب بوده و فروش به صورت اینترنتی و حضوری در کتاب فروشی ها ادامه دارد.

شاعر بیجاری عنوان کرد:از تمام اهل ادبیات و هنر می خواهم نظرات خود را بیان کنند چرا که  نظرات و انتقادات دوستان هنر دوست در انتشار مجموعه های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0