دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 7251
  • کد خبر : ۱۵۳۰۲
پیام تسلیت اربعین حسینی شهردار بیجار
پیام تسلیت شهردار بیجار به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، سعید نیک پور شهردار بیحار در پیامی فرارسیدن اربعین حسینی(ع) را به همه محبان و دوستداران اهل بیت به ویژه شیعیان جهان تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

اربعین سرور و سالار شه یدان از راه می رسد و رنگ عزا بر روح و جان و زندگیمان می نشاند، اربعین حسینی(ع) گذشت چهل روز از شه ادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش است و اگر چه قرن ها از حادثه غم بار و اندوهگین کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا و فرهنگ حسینی(ع) هنوز زنده است.

اربعین دیگری فرا رسید، چهل روزی که مجالی کوچک برابر رویدادی عظیم بود برای اندیشیدن، برای درک آنکه، چه شد. برای اینکه شاید در ذهن‌های خود مرزهای این فاجعه و حماسه توأما را دریابیم اما گویی آنچه روی داد از ورای این دنیای فانی و خاکی بود و هنوز قرن‌ها تکامل بشری لازم است برای رسیدن به درکی کامل و در خور شأن قیامی که حجت را بر همگان تمام کرد.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شه یدان کربلا و۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه دوستداران و عاشقان واقعی سید و سالار شه یدان حضرت امام حسین (ع) به خصوص مردم ولایت مدار بیجار تسلیت گفته و امید داریم همواره رهرو آن امام همام در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم و با بهره مندی از برکات و نعمات معنوی اهل بیت علیهم السلام در تداوم راه سترگ آنان بکوشیم.

سعید نیک پور
شهردار بیجار
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0